Egy részről nagyon boldog vagyok, mert egyre többen kéritek a segítségemet egy jól azonosítható arculat megtervezésében és felhasználóbarát honlapkészítés kivitelezésében. Másrészről viszont, így az ügyfeleim kiszolgálása mellett alig jut időm arra, hogy a saját weboldalamat és online megjelenésemet is menedzseljem, pedig nagyon fontos lenne a folyamatosan frissülő, értékes, releváns tartalom publikálása a saját oldalalmon is.

Hogy miért van ez így? Olvass tovább és elárulom…

Példamutatás

Ez a cikk, amit most éppen olvasol, az első, amire sikerült időt szánnom és blogcikkemként megosztanom a honlapomon. Illik példát mutatnom, ezért nagyon igyekezni fogok, hogy a jövőben minél gyakrabban, minél hasznosabb írásokat oszthassak meg veletek, hiszen ez nem csak nektek, hanem nekem is pozitív hatásokkal jár majd. Elmondom mik ezek…

Szóval, nézzük, miért is fontos a bőséges szöveges tartalom a te weboldaladra is!

Jobb helyezés

A honlapkészítés végeztével minden ügyfelemnek és egyébként minden weboldal tulajdonosnak javaslom az újabb és újabb szöveges tartalom publikálását az oldalán, hiszen javíthatjuk általuk a keresőbeli helyezésünket. Hogyan?

Címkék

A cikkeket címkékkel láthatjuk el, a legfontosabb tartalmi kulcsszavakat így ki tudjuk emelni belőle. Ha ezekre a szavakra érkezik keresés, könnyebben ránk találhatnak a potenciális ügyfeleink. Érdemes átgondolnunk, melyek legyenek ezek, milyen témában szeretnénk előrébb kerülni a keresőben, mely kulcsszavak nem kaptak még elég szerepet az oldalunkon, milyen kulcsszavakra keresnek leginkább a lehetséges ügyfeleink, akik a mi termékünk vagy szolgáltatásunk iránt érdeklődnek. Ha kiválasztottuk ezeket, gondoljuk át, mi az az információ, ami a mi birtokunkban van, és aki keres, annak hasznos lehet, nagyon hasznos.

Tagoltság

Legyen a megosztott tartalom minőségi, értékes, aktuális. Fontos a jó cím, ami olvasásra ösztönöz. Legyen a cikkünk jól taglalt, emeljük ki a lényeget, hogy ha a szemünkkel átfutjuk, már láthassuk, mire számíthatunk, ha elolvassuk az adott cikket. Lehetőség szerint legyen egy főcím és legyenek alcímeink.

Több látogató

Ha értékes tartalommal szolgálunk látogatóinknak, akkor több időt fognak a weboldalunkon tölteni, több érdeklődőt tudunk bevonzani, ezáltal értékesebb lesz az oldalunk a Google szemében is, vagyis előrébb sorolja azt a keresőben.

Kommunikáció

Jó tartalommal könnyebben elérheted a célközönségedet, mint egy hirdetéssel vagy reklámmal. Bizalmat kelt, közelebb visz téged a vásárlóidhoz, közösséget építhetsz általa és szuper jó lehetőség arra, hogy kommunikálj a lehetséges ügyfeleiddel, beszélj hozzájuk, információt adj át nekik, elmond mindazt, ami egy hirdetésbe nem fér bele és még a Google is jobban fog szeretni.

Te nem tudsz írni?

Úgy érzed, te nem tudsz írni? Hidd el nekem, hogy tudsz. Ha beszélni tudsz, akkor írni is tudsz, főleg a saját szakterületeddel kapcsolatban… próbáld csak ki!